2012. augusztus 7., kedd


Sziatok! Bellának hála kaptam egy díjat! - innen isk öszönöm. *-*

Tehát a szabályok:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról. 
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell. 
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni. 
  • Nincs visszaadás/visszajelölés.

  • 10.-én nyaralni megyek és csak 19.-én jövök - Nem fogok tudni frisselni!
  • Művészetis suliba járok.
  • Angolt tanulok.
  • Textil szakon tanulok.
  • Bal kezes vagyok.
  • Nics házi állatom.
  • Elég magas vagyok - (175 cm felett)
  • Szőkésbarna hajam van, de vörös melírcsíkok színezik.
  • 12 db melírcsíkom van.
  • Szeretek olvasni.
  • Egy történetem van publikálva, de még 4 van a gépemen.
  1. Melyik az utolsó könyv amit olvastál? - A vámpírok hegye (Darren Shan)
  2. Melyik a kedvenc könyved ami sokadik alkalommal is olyan izgalmas mint elsőre? - Nincs ilyen. Sajnos.
  3. Ki a kedvenc íród/irónőd? - Ilyen sincs...
  4. Vannak fenntartásaid, egy magyar író kezei körül kiadott művel szemben? - Nem igazán, bár magyar íróktól nem olvasok nagyon.
  5. Mióta írsz, és legszívesebben milyen témában? - 2-2,5 éve, fantasy-val kezdtem, de most már mindenevő vagyok.
  6. Mi ad ihletet a története(i)dhez? - Néha az álmaim, néha eljátszom néhány lehetőséggel, aztán lesz belőle valami :P Általában csak úgy jön. 
  7. A története(i)dben fellelhető(ek) olyan karakterek akik a való életben is élnek? - Igen.
  8. Melyik könyvet filmesítenéd meg a legszívesebben? - Robin Cook valamelyik művét, mert mindegyik fantasztikus.
  9. Örülnél ha a blogod, egyszer majd könyv formájában is megjelenne? - Persze, ki nem? 
  10. Játszanál a blogodból készített filmben főszerepet? - Kizárt!
  11. Melyik könyvből ismert szereplővel találkoznál a valóságban? - 
Kérdéseim:

  1. Mi a kedvenc filmed?
  2. Kedvenc jeleneted belőle?
  3. Legrosszabb jeleneted belőle?
  4. Ki a kedvenc színészed?
  5. Ki a kedvenc színésznőd?
  6. Ebből a filmből van könyv is?
  7. Milyen műfajú filmeket szeretsz?
  8. Mi a címe annak a filmnek, ami nem nyerte el tetszésed?
  9. Melyik sztárral találkoznál legszívesebben?
  10. Játszanál szerepet egy filmben?
  11. Mióta írsz?

Akinek tovább küldöm:
Eslina Nileve Bella (Kinga) Niiki Holdvirág Alsynia
Sajnálom, de én csak ennyi blogert ismerek.















1 megjegyzés:

  1. Istenem ezek a filmes kerdesek, alig nezek filmet inkabb csak animeket :D Tobb mondanivaluojuk van sztem ^^
    Nileve mobilrol XD Ha hazaertem 1 het mulva majd kirakom en is XD

    VálaszTörlés